Організація та проведення самопідготовки



   Самопідготовка – одна з важливих форм організації навчального процесу в групі продовженого дня. Це обов’язкові заняття школярів кожного дня, під час яких вони самостійно виконують навчальні завдання у суворо визначений час.
*       Завдання самопідготовки
·      Закріпити навики самостійної роботи.
·      Виховувати в учнів організованість, зібраність, дисциплінованість, самостійність.
·      Формувати позитивне ставлення до навчання, здатність своєчасно, у відповідний термін виконувати домашнє завдання.
·      Навчити користуватися довідковою літературою, словниками.
*       Основні структурні елементи самопідготовки
1.   Організація самопідготовки.
2.   Самостійна робота учнів.
3.   Самооцінка, взаємоперевірка, оцінка роботи.
4.   Підбиття підсумків роботи.
*       Методика проведення самопідготовки
·      Самопідготовка проводиться в один і той же час. Під час самопідготовки не дозволяється відвідувати заняття гуртків та додаткові заняття. У виняткових випадках за узгодженням з батьками та адміністрацією цей пункт може бути порушений.
·      У класі спільно з дітьми повинні бути розроблені правила поводження під час самопідготовки.
·      Із дітьми узгодити та ознайомити з:
- як слід готуватися до самопідготовки;
- гучність розмови;
-  ходіння по класу;
-  що робити, якщо ти виконав домашнє завдання раніше, ніж інші діти;
-  дії учнів при поганому самопочутті та при непередбачуваних обставинах.
*       Орієнтовний порядок проведення самопідготовки у 2 класі
·      підготовка й перевірка готовності дітей (на парті - щоденник, ручка, олівці);
·      повторення правил поводження під час самопідготовки;
·      з'ясування, що задано (по щоденнику);
·      підготовка до виконання першого завдання (наприклад, з математики - на парті тільки те, що знадобиться під час виконання завдання з математики);
·      перевірка та самооцінювання роботи;
·      виконання наступного завдання за таким же планом.
*       Орієнтовний порядок проведення самопідготовки в 3-4-х класах
·      діти читають по щоденнику, що задано, знаходять завдання. Якщо завдання виконується не в робочому зошиті, записують у зошиті дату, слова "Домашня робота", вид роботи (вправа, задача, рівняння);
·      читають завдання самостійно;
·      вихователь називає орієнтовний час виконання завдання;
·      самостійне виконання завдання учнями;
·      самоконтроль за алгоритмом виконання: учень ставить "+", якщо завдання виконано;
·      перевірка виконання завдання з сусідом (взаємоперевірка). Якщо виникла розбіжність, то у дітей є право звернутися до вчителя;
·      перерва на відпочинок.

     Після виконання всього домашнього завдання учні складають зошити у портфелі. Якщо учень не встигає виконати домашнє завдання, то про це записується в щоденнику для батьків, щоб вони проконтролювали закінчення роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Робота з батьками вихователя групи продовженого дня.

                Одним із головних моментів успішної виховної діяльності з учнями групи продовженого дня  вважаю співпрацю  вихователя з б...